Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Kursy Google Analytics dla twojej firmy2020-10-07 12:43:39Marketing internetowy zmienia się bardzo szybko. By naprawdę nadążać za nowinkami i prowadzić skuteczne działania sprzedażowe w sieci, musisz nieustannie się szkolić. |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Jak wygląda zarabianie na ankietach2018-04-27 09:18:54W ostatnich latach dość dużą - i zasłużoną - popularnością cieszą się strony, na których przeprowadzane są badania społeczne i marketingowe, w których konsumenci za określone wynagrodzenie mogą wyrażać swoje opinie. |
|
Sztuka e-mail marketingu2017-09-13 10:54:03Pełną parą wkroczyliśmy już w XXI wiek. Bez wątpienia bardzo skomputeryzowany, zelektronizowany, unowocześniony. Ten błyskawiczny rozwój technologii, którego jesteśmy świadkami, niesie za sobą pewne konsekwencje. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Umysł klienta jest wiele wart2017-05-11 14:53:42Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. |
|
Czy szkolenia wyjazdowe są lepsze od stacjonarnych?2016-08-26 12:33:04Uczestnictwo bądź organizacja szkolenia dla naszych pracowników ma przede wszystkim jeden zasadniczy cel – podniesienie kwalifikacji personelu. |
|
Polecane szkolenia marketingowe2013-12-23 10:41:34Jak odgadnąć skryte potrzeby klienta? A jak sprawić by klient sam odczuł potrzebę posiadania naszych produktów czy usług? To zadania dla pracowników działów marketingowych. Trudne zadania, jednak bez nich nie może być mowy o skutecznej sprzedaży, a sama reklama staje się bezużyteczna. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń badania marketingowe
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.