Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki badania marketingowe

Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
2019-03-26 19:26:43

Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych.

Artykuł Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
Kursy Google Analytics dla twojej firmy
2020-10-07 12:43:39

Marketing internetowy zmienia się bardzo szybko. By naprawdę nadążać za nowinkami i prowadzić skuteczne działania sprzedażowe w sieci, musisz nieustannie się szkolić.

Artykuł Kursy Google Analytics dla twojej firmy
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
2019-05-23 11:47:00

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii:

Artykuł 6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
2019-05-21 13:21:21

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.

Artykuł STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Jak wygląda zarabianie na ankietach
2018-04-27 09:18:54

W ostatnich latach dość dużą - i zasłużoną - popularnością cieszą się strony, na których przeprowadzane są badania społeczne i marketingowe, w których konsumenci za określone wynagrodzenie mogą wyrażać swoje opinie.

Artykuł Jak wygląda zarabianie na ankietach
Sztuka e-mail marketingu
2017-09-13 10:54:03

Pełną parą wkroczyliśmy już w XXI wiek. Bez wątpienia bardzo skomputeryzowany, zelektronizowany, unowocześniony. Ten błyskawiczny rozwój technologii, którego jesteśmy świadkami, niesie za sobą pewne konsekwencje.

Artykuł Sztuka e-mail marketingu
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
2017-06-01 13:20:50

Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż.

Artykuł Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
Umysł klienta jest wiele wart
2017-05-11 14:53:42

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1.

Artykuł Umysł klienta jest wiele wart
Czy szkolenia wyjazdowe są lepsze od stacjonarnych?
2016-08-26 12:33:04

Uczestnictwo bądź organizacja szkolenia dla naszych pracowników ma przede wszystkim jeden zasadniczy cel – podniesienie kwalifikacji personelu.

Artykuł Czy szkolenia wyjazdowe są lepsze od stacjonarnych?
Polecane szkolenia marketingowe
2013-12-23 10:41:34

Jak odgadnąć skryte potrzeby klienta? A jak sprawić by klient sam odczuł potrzebę posiadania naszych produktów czy usług? To zadania dla pracowników działów marketingowych. Trudne zadania, jednak bez nich nie może być mowy o skutecznej sprzedaży, a sama reklama staje się bezużyteczna.

Artykuł Polecane szkolenia marketingowe

stron: 1 2 334

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń badania marketingowe

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.